Učenke in učenci 5. razredov so tehniški dan izkusili na prav poseben način. S tabličnimi računalniki so se podali na učno pot po Virskem mestu, gradišču na Cvingerju. S pomočjo aplikacije CŠOD misija z naslovom “Zakladi stiške kneginje” so spoznavali železnodobno naselje in iskali ostaline obzidja ter gomil. Navdušeni nad reševanjem izzivov in iskanjem zaklada so povedali:
Meni je bil tehniški dan zelo všeč, ker smo hodili od točke do točke in na tablicah reševali različne naloge in se pri tem veliko naučili. (Nika, 5. aV)
Zelo mi je bilo všeč druženje s prijatelji in kviz na tablicah. (Lenart, 5. aV)
Meni je bilo najbolj všeč, ko smo se družili s sošolci in naučila sem se veliko novega. (Hana, 5. aV)
Všeč mi je bilo delo s tablicami, saj smo hodili po naravi in reševali naloge. (Brina, Pika 5. aV
Všeč mi je bilo, ko smo imeli tablice in jih uporabljali. (Žan, 5. aV)
Najbolj mi je bil všeč kviz o železni dobi. (Kaja M., 5. aV)
Všeč mi je bil malo drugačen pouk. S tablicami smo hodili po gozdu in se še kaj naučili. Bilo je zelo zanimivo. (Liza, 5. aV)
Dobro je bilo, ker smo lahko hodili za učiteljico, da se nismo izgubili in da smo se nekaj naučili. (Katja, 5. aV)
Bilo je zelo zabavno, poučno in najbolj mi je bilo všeč delo s tablicami. (Mark, 5. aV)
Najbolj sta mi bila všeč kviz in gozdna pot, po kateri smo hodili. (Kaja Ž., 5. aV
V Muzeju krščanstva v Stični smo na zanimiv način – z reševanjem nalog v stripu – spoznali muzejsko zbirko. Na časovnem potovanju skozi zgodovino od ustanovitve samostana do današnjih dni nam je pomagal izmišljeni lik patra Alberta. Še posebej so bile poučne razlage vodičke o orodjih in obrteh, ki so jih nekoč izvajali v samostanu.
Bernarda Kunstelj Lepojić, Mihael Potočar, Mojca Hrvatin