OPB 1. skupina: 1. a razred, 23 učencev (10 deklic, 13 dečkov), učiteljica Maja Godec
PON. | TOR. | SRE. | ČET. | PET. | |
11.35 – 12.00 | SD | SD | SD | ||
12.00 – 13.15 12.20 – 13.15 |
K+pospravljanje razreda | K+pospravljanje razreda | K+pospravljanje razreda | K+pospravljanje razreda | K+pospravljanje razreda in predala |
13.15 – 14.00 | SD |
SD – Gibamo se (Tanja Pestotnik) |
SD | SD | SD |
14.00 – 15.00 |
SU pop. malica |
SU pop. malica (Tanja Pestotnik) |
SU pop. malica |
SU pop. malica |
SU pop. malica |
15.00 – 16.10 | UPČ | UPČ | UPČ |
UPČ Dan za pravljico |
UPČ Recikliramo |
16.10 – 16.30 | SD | SD | SD | SD | SD |
Učence spodbujam k raznolikemu prehranjevanju, saj le tako dobijo potrebna hranila za svoj razvoj. Po kosilu pospravimo razred, se posedemo v krog in se pogovarjamo o tekočih stvareh (o domači nalogi, kaj se je zgodilo čez dan, reševanje situacij itd.). Če nam vreme dopušča, se gremo na igrišče razgibati, sprostiti in uživati v svežem zraku, v primeru dežja pa smo v razredu, kjer si učenci izberejo poljubno dejavnost, ki jih veseli (risanje, barvanje, sestavljanje, raziskovanje, igranje po kotičkih). Ob 14. uri se pripravijo delo domačih nalog (cca. 20 minut). V primeru, ko ni domače naloge ali ko nekateri prej končajo z njo, jim pripravim še dodatno nalogo: RAZGIBAJMO MOŽGANČKE, ko učenci rešujejo različne naloge, s katerimi krepijo spomin, opazovanje, domišljijo in grafomotoriko. Sledi popoldanska malica.
Ob četrtkih imamo dan namenjen samo pravljicam (DAN ZA PRAVLJICE), takrat v krogu preberem pravljico, jo skupaj obnovimo, tudi priredimo ali spremenimo konec, spet drugič poustvarjamo po pravljici ali pa povežemo z vsakdanjim življenjem in tako učenci pripovedujejo o svojih pripetljajih. S tem krepijo spomin, domišljijo, bogatijo besedni zaklad in izražanje. Ob petkih RECIKLIRAMO. S tem želim otroke spodbuditi k varovanju okolja, k razmišljanju in ustvarjanju ter širjenju obzorja, da embalaža od nove igrače ni samo odpadek, temveč je lahko avto, hiška za punčke ali čebele.
Čas UPČ je resnično namenjen temu, da učenci spoznajo sebe, kako koristno porabiti čas za krepitev svojih interesov in sposobnosti, da uživajo in se sprostijo na drugačen način. Zato se v tem času veliko prilagajam njim samim. Tako večkrat preberemo skupaj pravljico, sestavljajo poligone, vrtavke, tudi rišejo in barvajo, se likovno izražajo, ogledamo si kratek film na določeno tedensko temo, si urejamo skupen prostor, skupaj razstavimo izdelke itd. Bistvo je, da se učenci počutijo dobrodošlo, varno, sproščeno, sprejeto in da rastejo. Vsi. Tudi jaz. Tako ali drugače.
učiteljica Maja Godec, prof. lik. umet.
Izdelava slo. grbov za ščite. V razredu je odmevalo: KDOR NE SKAČE NI SLOVEN’C!☺
Decembrsko rajanje in ustvarjanje: reciklirani svečniki in voščilnice
Recikliramo – celomesečni projekt: izdelava ptičje hišice iz tetrapaka in embalaže od kakijev in datljev.
Ustvarjanje po pravljici o sneženem možu iz recikliranega materiala.